środa, 19 czerwca 2013

Orange dress









29 komentarzy:

  1. skąd sukienka ? jest ślicznaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi wiedzieć gdzie,skąd za ile ii tak żadnej nie będzie pasowac tak idelanie ta sukienka jak Claudii:)

      Usuń
    2. skąd wiesz, jak wyglądają dziewczyny, które dodają tutaj komentarze, zwłaszcza, że są anonimowe? :D Racja, każdemu jest ładnie w czymś innym, ale może akurat komuś jeszcze ta sukieneczka podpasuje, bo co, jak co - jest śliczna i też chciałabym wiedzieć, gdzie została kupiona *.*

      Usuń
    3. zgadzam się z Tobą, myślę, że wiele z Was wyglądałoby w niej pięknie, kupiłam ją w sklepie Bershka, ale w zeszłym roku

      Usuń
    4. Są cały czas w Bershce, kupiłam w innym kolorze ^^

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś bransoletke ze zdjęć z balu ? ;)
    śliczna jesteś ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś tą sukienkę ? jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz taką karnację, czy to opalenizna ?

    OdpowiedzUsuń
  5. podasz link do waszego filmiku na yt?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszłaś, piękna jesteś i piękna sukienka, jednak tło psuje cały klimat.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje , że tło dodaje tu czegoś takiego ''innego'' ... Klaudia wyszła przepięknie. Zazdroszcze urody :)Klaudia mogłabyś mi odpowiedzieć na jedno pytanie , masz b. ładną cere , czy miałaś kiedyś trądzik lub coś w tym rodzaju ? :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. tak, jak większość nastolatek mam problemy z trądzikiem:)

      Usuń
  7. jesteś śliczna, to fakt, ale co więcej... masz przecudny profil, naprawdę, a to już się tak często nie zdarza. może wiele osób się na tym nie skupia, jednak warto zwrócić na to uwagę :) / asiek

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dałaś za to cudo??

    OdpowiedzUsuń
  9. boże Claudia jesteś najpiękniejsza i najlepsza i wgl takie aaa KOCHAM CIĘ <3333333 KORNI <3

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM POMYSŁ! WYSTAW CIUCHY NA ALLEGRO DO SPRZEDANIA, na pewno sporo kupi:)) plissss Klaudia:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ćwiczysz coś , że masz tak piękną figurę ? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele lat tańczyłam, teraz chodzę na siłownię:)

      Usuń
  12. Ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś mega mega śliczna <3 ile masz lat jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń