czwartek, 9 maja 2013

bedroom

  Staram się dodawać wpisy jak najczęściej, ale teraz mam tyle nauki, że nie wiem za co mam się zabrać, taki czas, maj, pełno zaliczeń, poprawy, ostatnie sprawdziany, a przy okazji pełno motywacji, energii i siły :)
 Wiele z Was pisało do mnie abym wstawiła zdjęcia swojego pokoju, jakiś czas temu mogliście go zobaczyć na moich photoblogu, ale jeśli chcecie tutaj to nie ma problemu :) Piękna pogoda za oknem a ja idę zrobić sobie kawę i biorę się za historie, cała I woja światowa przede mną,
 życzcie mi powodzenia 
i miłego popołudnia wszystkim ! 
 





6 komentarzy:

  1. Świetnie urządzony pokój, taki klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama sobie sprzątasz pokójj? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. co kryje się za tymi drugimi drzwiami? :>

    PS. masz śliczny pokój! cudo:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mały przedpokój, a z niego wyjście na balkon:)

      Usuń