środa, 22 maja 2013

just do it !


Hej. Jak się dziś czujecie? Ja czuję się świetnie. Od paru dni wzięłam się za zdrową dietę i ćwiczenia, nie chodzi o to, że chcę się odchudzać, tylko zadbać o zdrowie i o dobrą formę swojego ciała, o wypracowanie ładnej figury. Postanowiłam ograniczać słodycze, praktycznie wcale ich nie jem, głównie jogurty naturalne, owsiankę, serki wiejskie, soki świeżo wyciskane, owoce, warzywa, piję dużo wody, no i oczywiście główny posiłek dnia-czyli obiad.  Chodzę 3 razy w tygodniu na siłownie i od przyszłego zacznę również chodzić na basen. Zobaczymy co z tego będzie  :)

 



12 komentarzy:

  1. jesteś taka chudziutka a i tak starasz się zadbać o Twoje ciałko, skąd bierzesz motywację ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ile płacisz za silownie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Ja chciałam się zapytać, czy oprócz siłowni robisz w domu ćwiczenia z filmików, które są dostępne w internecie, np na you tube ? Jeśli tak, to jakie ?:)
    Życzę Ci wytrwałości w Twoich zamiarach :) Jestem w Twoim wieku, i dopiero niedawno odkryłam jakie korzyści daje zdrowe odżywiania i ruch, nie tylko dla ciała, ale też dla psychiki, dobrego humoru :) Fajnie to podsumowuje jedno zdanie, które kiedyś znalazłam w internecie: "Ruchu nie zastąpi nic, a ruch może zastąpić wiele lekarstw" :>
    PS Uwielbiam Cię <3
    Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie ile ważysz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzywasz jakiegos kremu do twarzy? Lub fluidu? Czym smarujesz cialo masz swoj jakis konkretny balsam?

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie chodzisz na siłownie??

    OdpowiedzUsuń