niedziela, 2 czerwca 2013

Długi weekend

Hej :) Przepraszam, że tak rzadko ostatnio tu bywam, ale tyle się działo przez ten cały długi weekend, że trochę Was zaniedbałam. W środę byłam z Izą na sesji, w czwartek rodzinnie do Kołobrzegu, piątek zakupy z mamą i kino, sobota Trio Basket z Sarą i koncert z moim najcudowniejszym chłopakiem na świecie, niedziele również z Adasiem, teraz czekam na pyszny obiad bo umieram z głodu. Jutro dodam coś ciekawszego, może jakieś propozycje, co chcielibyście zobaczyć? 
Jeśli tak, to zapraszam na mojego aska  


 
 T-shirt bershka, kurtka stradivarius, okulary mohito, torebka H&M, buty reserved


13 komentarzy:

  1. Jeju jaka śliczna. ;d
    jakie nogi. ;d
    jednym słowem BOSKO! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się uczysz? Jaką przewidujesz mieć średnią na koniec roku? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  4. dodasz zdjęcia swojego domu? wydaje sie być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno kupiłaś tą kurtkę? duzo dalas? rozglądam sie za taka ;-)
    jak zawsze widze gdzieś takie kurtki w sklepie na wieszaku to mi sie nie podobają , dopiero na kims zawsze wpadną mi w oko :< ahh

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądam twój fotoblog codziennie ;) na prawdę szczęściara z Ciebie. cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ile i kiedy kupiłaś buty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sklepie za 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń