poniedziałek, 3 czerwca 2013

my daily makeup

Jestem chora, więc nie poszłam dzisiaj do szkoły.
Miałam sporo czasu aby przygotować dla Was post w którym pokażę Wam i opisze kosmetyki których na co dzień używam :) 






 



1.MAX FACTOR Clump Defy czarny tusz do rzęs  13 ml–ok.50zł
2.LOVELY, Eye Liner Long Lasting 4ml- 8zł

3.AVON, Color Trend, czarna kredka do oczu 1,14g-14zł
4.SEPHORA Pędzel do nakładania podkładu nr 110-40zł
5.ESSENCE Pędzel do różu - 11,99zł
6.ESSENCE, Silky Touch Blush (Jedwabisty róż )5g -11zł
7.MANHATTAN, Natural Bronzing Powder, Puder brązujący-20

8.MAX FACTOR Colour Adapt podkład 35 ml-60zł 
9.INGLOT eye shadow NF#495 DS-15zł
10.INGLOT eye shadow NF#585 M3-20zł
11.INGLOT eye shadow NF#63 SLN-25zł


19 komentarzy:

  1. Podobają mi się trójkolorowe cienie z Inglota. Fajne połączenie odcieni różu z odcieniem granatu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. co uważasz o tym podkładzie ? dobry jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, używam już go bardzo długo i jest naprawde świetny :)

      Usuń
    2. a jaka jest jego cena ? taka jaką podałaś ?

      Usuń
  3. Jak sprawdza się ten puder brązujący ,który tutaj opisałaś ? Ja ostatnio kupiłam w rossmanie puder firmy WIBO i powiem szczerze - beznadzieja. Mam zamiar kupić jakiś nowy , trwalszy,ale nie wiem na co się zdecydować aktualnie. ( http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=27473 ) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo długo się trzyma i uważam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam puder z manhattan ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder jest ciemny czy jasny ? :)
    I to jest do jakiej cery, bo ja mam trochę tłustą . :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jasnej, masz różne odcienie ja mam akurat 70 i jak dla mnie jest idealny :)

      Usuń
    2. Ale ty ciemna masz karnację z tego co widzę . :)
      I nie swieci sie po nim buzia ?

      Usuń
    3. latem używam 75, nie,nie świeci się:)

      Usuń
  7. ok 250 złotych za te kosmetyki dałaś .. nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wierna Inglotowi i zaczynam używać coraz więcej kosmetyków właśnie stamtąd :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz typ cery Klaudia ? Bo ja mam tlusta i zastanawiam sie czy nie bede swiecic sie po tym pudrze. Bardzo mi zalezy na tym zebys odpisala na to :) Z gory dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ten puder jest raczej matowy, nie powinnaś się świecić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prośbę czy byś mogła dodać filmik lub opis jak dokładnie sie nimi malujesz,bo ja niestety nie umiem sie dobrze malować a ty wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. patrząc na Twoje zdjęcia uważam, ze JESTES IDEALNA. jesli chodzi o wygląd. :) ZAZDROSZCZE !
    bo niestety Twojej osobowości nie znam.
    cudownie wygladasz ze swoim chlopakiem i co dziwne nawet po zdjeciach widac ze sie kochacie :)

    OdpowiedzUsuń